reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mária Hrešková

Mária Hrešková

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bývalá učiteľka, matematička, mama piatich detí a babka dvoch krásnych vnučiek. Zoznam autorových rubrík:  Anjeli v mojom životeSpoza učiteľskej katedrySúkromnéNezaradené

reklama

Anjeli v mojom živote

Emkin šťastný deň

Mária Hrešková

Emkin šťastný deň

„Babka modvá“, alebo „babinka“ - takto ma zvykne oslovovať moja malá vnučka Emuška, ktorá len pred pár dňami oslávila svoje druhé narodeniny. Ten prívlastok „modrá", som si vyslúžila od nej kvôli mojej izbe, v ktorej sú modré závesy, modrý koberec, modrá deka... a v ktorej sa už od malička veľmi rada hráva. Je to vlastne jej najobľúbenejšie miesto v dome. Odkedy som sa stala babkou, užívam si to naplno. Byť babkou, je pre mňa niečo úžasné. Vždy som veľmi ľúbila deti, vychovali sme ich s manželom päť, ale toto je niečo iné. Emka má svojich rodičov, ktorí sa o ňu s láskou starajú a ja beriem ako veľký dar chvíle, ktoré s ňou môžem stráviť. Nedávno som sa ocitla v situácii, keď Emkina mamka musela ísť do nemocnice a ja som sa na pár dní stala jej náhradnou maminou. Bol to pre mňa akýsi návrat do obdobia, keď moje deti boli ešte malé, a priznám sa, obohatená skúsenosťami a životnou múdrosťou, som si to naplno vychutnala. Ako teda vyzeral náš spoločný šťastný deň s Emuškou?

  • 17. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 117x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu